Cessna simkits cockpit

Dit is de Cessna Cockpit van Simkits die ik al lange tijd probeer te bouwen. Bijna alle onderdelen heb ik al wel in huis. De instrumenten moet ik nog in elkaar zetten. Ik zal proberen hier op deze blog mijn vorderingen te posten. Misschien motiveert mij dat extra om er eens vaart achter te zetten…….

Over Rob-PA7RM

Hamradio, Flightsimmer, PPL, Building simKits cockpit.... when i have the time. Chiefeditor of simFlight.NL
Dit bericht werd geplaatst in Simkits. Bookmark de permalink .

3 reacties op Cessna simkits cockpit

  1. HENK JANSSEN zegt:

    Hallo Rob, ik zie weinig ontwikkelingen in je cockpit, hoever ben je inmiddels.
    Ik ben na lang zoeken in bezit gekomen van een complete simkits radiostack en probeer deze dit weekend in te bouwen.
    Kun je voor mij een keer de maten opnemen van het panel ,
    ik wil graag de volgende maten weten , hart tot hart van de yoke gaten , hart yoke gaten tot onderkant en bovenkant en zijkanten van het panel
    ik heb overal gezocht maar kan deze niet vinden , ik hoop dat je mij kunt helpen
    vriendelijke groet
    H Janssen

    • Rob-PA7RM zegt:

      Hi Henk,
      Allereerst het is een drama hier. Ik gun mij er nog geen tijd voor. Ik heb nog zoveel andere projecten die eigenlijk veel meer aandacht vragen. Een zogenaamd luxe-probleem. En ook mooi dat je nu de radiostack hebt. Voor de maten kan je beter even met simkits zelf mailen. Die kunnen het makkelijker opmeten.
      hart-hart yoke = 48 cm. onderkant 21 cm. bovenkant 25.5 cm, zijkant 28.5 cm. even snel opgemeten.
      Ik ben wel benieuwd hoe ver jij dan al bent. Ik dacht eerlijk gezegd al dat je klaar was ?

      Rob
      Succes met bouwen.

  2. Henk zegt:

    Ik ben wel aardig op weg, maar heb wat problemen met de vor 1 en de heading , ik heb intussen de stack semi ingebouwd maar moet het nog verder afwerkent ,
    platform is nog niet functioneel ivm ontbreken van een besturing.
    Alle homebrew die ik gevonden heb is meestal alleen geschikt voor 24 of 48 volt en niet voor 230/400 V
    gr Henk

Geef een reactie

